Vakantiepark Pebble Beach Holiday Homes

Vakantiepark Pebble Beach Holiday Homes

7.2Goed

Ierland, Ierland, Tramore

Op vakantie geweest naar Pebble Beach Holiday Homes?

7.2Goed

• 7.3Onderkomen
  • 8Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

5 reviews over Vakantiepark Pebble Beach Holiday Homes

• 8Robert15-04-2010

Prima uitvalsbasis voor Zuid-Oost ierland

2 Weken in April verbleven en ondanks dat het wat te koud is dan voor het strand naturlijk wel genoten van de schitterende omgeving en alles wat er te doen is (Waterford, Hook Head, Wexford om maar wat te noemen).

Huisjes zijn prima, goed ingericht en royaal, alleen vrij weinig servies - iets wat je vaak ziet. Park is prima, goede lokatie, makkelijk met de auto te bereiken en ligt best gunstig ten opzichte van dorp, strand etc.

Zeker buiten hoogseizoen zijn de huisjes top qua prijs-kwaliteit omdat je er al snel goedkoop kunt zitten. Prima omgeving ook voor (kleine) kinderen, zwembad om de hoek bij slecht weer.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in april 2003

• 8Erwin en Nicole18-06-2009

Topplekje

Pebble Beach heeft ontzettend leuke, ruime en keurig onderhouden vakantiewoningen. We hadden hier 2 slaapkamers , 2 badkamers en een hele ruime woonkamer. De receptie was al dicht toen we arriveerden, maar er stond keurig iemand op ons te wachten om ons naar ons huisje te begeleiden. Zelfs in oktober zag het park er fris en groen uit en ik denk dat het in de zomer een ideale plek is voor gezinnen. Er zijn heel veel leuke plaatsen in de buurt om te verkennen, we hadden aan 1 week zelfs niet genoeg om de hele omgeving te bekijken! Kortom, mooie plek met goede accomodatie.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2007

• 6M. Monster15-05-2008

Wij zijn hier eind april, begin mei 4 nachten geweest. De huisjes zijn geschakeld, vrij sober maar zeer compleet ingericht; wasmachine/droger, afwasmachine, 2 badkamers met douche en toilet, electrische openhaard, magnetron en oven. De huisjes zijn niet nieuw meer maar wel netjes. De bedden slapen goed. De hoeveelheid servies was wat aan de matige kant, slechts 3 glazen en 3 mokken, dat is veel te weinig voor een 5-persoonshuisje, zeker als je gebruik wilt maken van de vaatwasser. Er waren geen vaatwastabletten of -poeder aanwezig, maar dat gebeurt wel vaker in Ierland hebben we ontdekt, dus het is handig om er zelf wat mee te nemen als je de vaatwasser wilt gebruiken.

Het dorpje Tramore is aardig, een leuk strand op loopafstand. De omgeving vonden wij verder niet echt bijzonder mooi. Aardige receptionistes.

• 7Onderkomen

Gereisd met familie in mei 2008

• 7Lydia06-12-2007

Eenvoudig huisje. Allesis aanwezig. Netjes. Jammer dat de kermis zo dichtbij is. Goede uitvalbasis voor Waterford enz. Mooie omgeving.

• 6Onderkomen

Gereisd met familie in augustus 2006

• 7werns07-08-2007

Periode: juli 2007. Weer: half bewolkt, droog. Rustig bungalowpark, zeer geschikt als uitvalsbasis. Ruime bungalow met naast de badkamer ook nog een douche bij de grote slaapkamer. Inrichting is sober, maar uiterst compleet. Incl. vaatwasser wasmachine/droger etc. Koffiezetapparaat ontbreekt, zoals bij elk huisje in GB of IRL. Tramore: badplaats met kermis. Lopend te bereiken. Overdekt zwembad op 200m. Bij late aankomst even bellen: sleutel bij bewaker af te halen. Van te voren mailen werkt ook. Attente receptioniste.

Gereisd met familie in augustus 2007

Vakantiepark Pebble Beach Holiday Homes info