9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Tralee Town Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Tralee Town Centre in het Nederlands

Prima apartement op perfecte locatie

Sas van der Burgt, 8-6-2009

Het complex ligt midden in het centrum van Tralee. Op loopafstand vind je de supermarkt (supervalue), alsook pubs en restaurants. De uitvalswegen zijn direct toegankelijk, binnen 2 minuten ben je buiten Tralee op weg naar bijv. Dingle, Killarney of Limerick. Het complex is schoon, goed onderhouden (ons apartement was net gerenoveerd, dus helemaal perfect), beschikt over een aparte wasruimte met daarin 2 wasmachines en 2 drogers. Service van management is perfect, men is meer dan vriendelijk. Wij zullen hier dus ook heel graag ook in de toekomst naar toe gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tralee Town Centre in Tralee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tralee Town Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tralee Town Centre scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.