Hotel Earl Of Desmond

3 reviews over Hotel Earl Of Desmond in het Nederlands

Te drukke overnachtingsfabriek.

plu
2-7-2017

Wat een mensen daar. 8 complete tourbussen. diner in groepen en barstensvolle eetzaal. Kamer met erker bloedheet. Geen airco.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ver van de bewoonde wereld, wel goed hotel

Angélique
4-6-2014

Grote kamers en nette douche. Wel ver van de bewoonde wereld aan een drukke weg. Voor een doorreishotel prima. Eten was prima. Leuke pub erbij om 's avonds wat te drinken,

Gereisd Met vrienden in mei 2014

mooie kamers

Gonnie
24-9-2013

Helaas deden niet alle liften het tijdens mijn verblijf, waardoor er veel gesleep met koffers was. De kamers zijn groot, schoon en comfortabel. Er is een haardroger aanwezig en er zijn koffie- en thee faciliteiten op de kamer. De bedden en kussens zijn zeer goed. De badkamer is mooi en groot. Het hotel ligt niet ver van de snelweg, in een groene omgeving. Het avondeten is goed, je moet wel binnen een uur de eetzaal weer uit zijn om plaats te maken voor de volgende groepen. Het personeel moet zich hierdoor uit de naad werken. Voor het ontbijt mag je een half uur in de eetzaal blijven. Het ontbijtbuffet bestaat alleen uit Ierse ontbijtgerechten. Broodjes zijn er niet. Het ontbijt is niet erg uitgebreid.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Earl Of Desmond in Tralee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Earl Of Desmond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.