Tralee

Reviews over Tralee

Ierland op zijn best!

Bas,
    2-7-2017

Top apartement. Mooie uitvalsbasis om de Ierse kust te verkennen, the ring of Kerry en Dingle Peninsula met Blasket Island.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Mooie kamer in goede B&B

Jeroen & Maartje,
    16-9-2015

Een mooie, grote kamer in een schitterend huis, even buiten het stadje Tralee. Erg goed ontbijt!

Gereisd anders in juni 2015

Ruim vakantiehuis

Margriet,
    31-5-2015

Crystal fountain Holiday Homes in Tralee is een ideale uitgangslocatie om West-Ierland te verkennen. De huizen zijn ruim opgezet met drie slaapkamers en elk een nette eigen badkamer. Ook de woonkamer en keuken is erg ruim voor 6 personen. Daarnaast zit er nog gezellig een kleine houtkachel in en je kunt overal in Ierland een zakje hout kopen. De vakantiehuizen zijn in een rustige straat gelegen in de buitenwijk van Tralee, dus ook ideaal voor kleine kinderen. De lidl zit op 5 minuten lopen van de vakantiehuizen en wij kochten hier elke ochtend verse broodjes. Tralee is een gezellig stadje en de pub Kirby's is een aanrader waar je lekker kunt eten. Wij vlogen op Cork en hebben vanaf daar een auto gehuurd. Je bent in 1,5 uur in Tralee. Met de auto kun je zo goed West-Ierland verkennen, zoals bijvoorbeeld de Ring of Kerry, Killarney en het nationaal park in Killarney. Ook het stadje Dingle is een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Fantastische cottage, gezellig huisje met haard.

bmarendse,
    31-3-2015

Geweldige Irish Cottage, warm ingericht met haard. In de buurt kun je de heuvel opwandelen (Cul de sac, doodlopende weg) met uitzicht op de Tralee Bay achter Blennerville. Op de Dingle Peninsula zijn Dingle met dolfijn Fungie en Blasket Island vanaf Dunquin aanraders. Voor een dagje strand is Banna Beach een tip waar je alle ruimte en uitzicht hebt. Naar het zuiden zijn de ring of Kerry en Killarney de toppers. Ook naar een mooi evenement geweest van de plaatselijke Tralee Rugby Club. Zij ontvingen de Ierse provincie club Munster die in voorbereiding waren voor het nieuwe seizoen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Ver van de bewoonde wereld, wel goed hotel

Angélique,
    4-6-2014

Grote kamers en nette douche. Wel ver van de bewoonde wereld aan een drukke weg. Voor een doorreishotel prima. Eten was prima. Leuke pub erbij om 's avonds wat te drinken,

Gereisd met vrienden in mei 2014
Tralee scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews