Vakantiehuis Aherlow Woods

0Tonen op kaart

2 Reviews over Aherlow Woods

• 10Puck van Zon20-04-2009

Erg goed, een aanrader.

De bungalows zijn perfect. Rustige ligging. Eekhoorntjes in de tuin. Zeer vriendelijk ontvangst door Mr. en Mrs. Drew, die de naastgelegen camping runnen. Je kunt fantastisch wandelen in de Galty Moutains. Verder veel interessante dingen in de buurt. Bezoek ook eens het kerkhof, vlakbij op loopafstand, tegen de avond van een zonnige dag, zeer fotogeniek.

• 10Piet en Marion Bouwman, Leen en Joke Goedhart24-09-2008

Prachtige, luxe bungalow

Prachtig ingericht schoon huis met uitzicht op de Galty Mountains. Het leek ons toe dat alles nieuw was. Mooie slaapkamers met heerlijke bedden en drie badkamers waarvan 1 met ligbad en 2 met douchekabine, ruim, schoon en luxueus ingericht. Grote moderne keuken met magnetron en vaatwasser. Ook een wasmachine, droger en zelfs een DVD-speler zijn aanwezig. De bungalows liggen in de natuur en het dichtstbijzijnde plaatsje ligt op 8 kilometer. De weg erheen is vrij smal en onverlicht. Wij zijn dan ook in de avond niet meer met de auto weggeweest. Prachtige streek voor wandelen en bezoek aan Rock of Cashel, Cahir en Lismore.

Vakantiehuis Aherlow Woods info

Veilig betalen met