Reviews over Strandhill

Aangename camping,groot maar toch genoeg privacy

Hilde Peters,
    23-7-2018

Strandhill camping ligt aan zee,ideaal voor surfers.Ze doen hun best om niet-gasten van het terrein te houden,door oa sanitair af te sluiten,gastan krijgen een sleutel.

Het is er proper met verharde wegen waar kindjes op fietsen en steppen.Tenten hebben een eigen gedeelte waar je mag staan waar je wil,zo moet het.Er is een keuken waar alles werkt met betaling.

Topklasse!

Lex,
    8-1-2015

Strandhill Lodge is een modern ingericht hotel dat van alle gemakken is voorzien. Royale kamer, comfortabel zitje, eigen privéterras(je), prachtig uitzicht op zee, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, goed werkend wifi, kortom: topklasse.

Royale parkeerplaats.

Familie camping

Herman,
    21-9-2012

Goede uitvalbasis voor prachtige omgeving. Water (zee) niet geschikt voor zwemmen, steen strand. In hoogseizoen erg druk in het weekend. Nette voorzieningen. Ingericht voor caravans/campers. Eigen tent gedeelte, verder weg van de voorzieningen. Dorp en eetgelegenheden op loopafstand.

Strandhill scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews