IerlandIerlandSneemBed & Breakfasts SneemBed & Breakfast Sneem River Lodge

Bed & Breakfast Sneem River Lodge

IerlandIerlandSneem

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Sneem River Lodge voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 16 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 16 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

16 Reviews over Sneem River Lodge

• 7Jo14-09-2017

Pas op met huren van een hengel bij Frans

Was zeehengel verloren. Moest een nieuwe betalen en die was 2x zo duur als de nieuwwaarde van de oude. Ik ben genept.

• 10E.Westerink03-07-2011

Sneemriver Lodge: adembenemend!

Frans en Anne ontvangen je recht hartelijk in dit fantastische B&B. Het ontbijt is "regular irish" maar wie dat te machtig is kan allerlei andere dingen krijgen. De kamers zijn licht, ruim en schoon. Het uitzicht op de Sneemriver fantastisch. Wie in die rivier wil vissen heeft wel een vergunning nodig. Kan ter plaatse geregeld worden. Wij hadden meestal goed weer en heel weinig regen, geen mist. Al met al een echte aanrader!

• 9Arno15-06-2011

Geweldig !

Net als vorig jaar weer helemaal top ! met familie een paar dagen vissen en te gast bij Frans en Anne. Het eten en de bedden zijn helemaal goed om na een dag vissen met Jack "thuis" te komen en met een fles bier op het zonnige terras nog even de dag door te nemen. Voor de hengelaar is dit the place to be , zo veel verschillende soorten vis in zulk mooi helder water.Wij komen volgend jaar zeker terug in de Lodge !!

• 9mjvogel29-05-2011

Een B&B, zoals een B&B moet zijn!

Op 3 minuten wandelafstand van pubs en restaurants, met een mooi uitzicht ligt deze zeer vriendelijke, goed verzorgde B&B. Na twee weken Beara, Dingle en Kerry was dit ons laatste en tevens beste adres. Keurig netjes, echt schoon en het lekkerste bed van onze vakantie met heerlijke lakens en zacht dekbed. Een groot bed! Het uitzicht was mooi, het ontbijt super, de vriendelijkheid top. De gratis Free Wifi ideaal en het dorpje Sneem zeer sfeervol. Met name de binnenweg, ipv de ring of Kerry is een absolute aan rader, met prachtvergezichten. We willen graag een keer terugkomen in Sneem en dan zeker bij de familie van Assen. Top!

• 9anastasia07-03-2011

een parel in de ring

mooi schone kamers goed ontbijt lekker gewandeld zeker voor herhaling vatbaar

• 9M.j. van Nunen07-03-2011

heerlijke plek aan de beroemde Ring of Kerry

Zoek sfeer,zoek service,zoek een fijn verblijf in het Westen van Ierlandf.Dan kom je uit bij Sneem River Lodge van Anne en Frans van Assen in Sneem aan de Ring of Kerry.Leuke Lodge,prima service,voor vissers ,wandelaars,golfers of sightseeing.Ongekende mogelijkheden in een bijna on-Iers klimaat.Reken hier op een gastvrij onthaal.Wil je wat weten ? Vraag het Frans en Anne.Er zijn zelfs visgidsen voor fanatieke zeevissers en zalmvissers.Ook voor kinderen zijn er mogelijkheden genoeg,met de beste stranden van Ierland in de buurt.Dit alles in een adembenemend mooi landschap.Tip: bezoek de Skelligs !

• 9R.B.van Giesen07-03-2011

SUPER!!!!!

Lenie en Ruud van Giesen hebben genoten van ons verblijf in Sneem River Lodge. De kamer met eigen badkamer en zalige bedden zijn prima in orde. Het eten is goed verzorgt en lekker in een mooie en ruimen eetkamer. Er is ook nog een gezellige zitkamer voor de gasten. De ligging aan de Ring of Kerry is prachtig,Sneem is een leuk plaatsje met restaurantjes ,pubs en winkeltjes.

• 9martin van lochem06-03-2011

briljant

B&B met veel verscillende visserij op topniveau. kom graag terug

• 8hans06-03-2011

schitterende plek

ik ben hier geweest van 18 t/m 23okt.ik was er met mijn vrouw lekker gewandeld en nog een dagje de sneem river op geweest met de boot super naar ons zin gehad de eigenaar doet zijn uiterste best om je het naar de zin te maken.we zijn ook nog een avond naar de pub geweest waar een sing a song avond was met echte ierse songs.het was erg gezellig

• 9Mari van der Wiel07-10-2010

Boven verwachting

Wij zijn voor de eerste keer in Ierland geweest en de River lodge was voor ons perfect. De ligging is goed voor diverse soorten visserij. De uitbaters, Anne en Frans doen er alles aan om je gelijk thuis te voelen en ik kan niets anders zeggen, dan dat wij zeer tevreden zijn. Omdat het nieuw voor ons was, hebben we eerst 2 dagen in een restaurant in Sneem gegeten, maar op advies van andere gasten probeerden wij het avond eten een keer in de Lodge. We hadden gelijk al spijt dat we het diner niet mee geboekt hadden want het eten is gewoon fantastisch. Iedere dag was het diner weer een aangename verrassing en van buitegewone kwaliteit. ( Het ontbijt was trouwens ook heel goed) Je kunt heel goed merken, dat deze mensen er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Frans weet heel veel van de omgeving en kan op visgebied alles voor je regelen. Hij is recht door zee en no nonses. Een aanrader voor een ieder die naar Ierland gaat. Wij hebben hier alles waar we voor kwamen gedaan.

Bed & Breakfast Sneem River Lodge info

Facilities