Hotel Great Southern Parknasilla Sneem

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Great Southern Parknasilla Sneem voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Great Southern Parknasilla Sneem in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Statig hotel, prachtige omgeving

Robert
15-4-2010

Statig traditioneel hotel, werkelijk fantastisch gelegen op een zeer groot, fraai onderhouden terrein.

Gasten zijn voor 99% Iers, Engels of Amerikaans.

Kamers ruim, schoon, statig, met fraaie badkamer.

Ontbijt uitstekend, avondeten ook prima van kwaliteit, hoeveelheid etc. alleen naar onze mening te gehaast, alsof je nog een trein moet halen. Nergens voor nodig in de fraaie eetzaal.

Vele prettige verblijfruimten (snooker zaal, thee zaal etc.) voor een relaxed kopje thee met wat lekkers.

Apart zwembad, bubbelen met uitzicht op de oceaan, helemaal goed.

2007

Wij zijn hier in april 2006 geweest tijdens onze rondreis.Het hotel is gelegen op een mooie plaats en ademt de sfeer uit van een haast vergeten tijd.Het zou zo uit een Harry Potter boek kunnen komen.Het personeel is erg vriendelijk en het eten goed.De gewone kamers zijn niet erg groot maar je kunt wel merken dat dit vroeger een luxe hotel was(en nog is)Het terras bied een mooi uitzicht over het water en de rest van de omgeving.Absoluut een aanrader om een paar nachten te verblijven!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Great Southern Parknasilla Sneem in Sneem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Great Southern Parknasilla Sneem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Great Southern Parknasilla Sneem scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.