Airport hotelWeer vandaag19°14°
Hotel Park Inn Shannon Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Shannon Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Park Inn Shannon Airport in het Nederlands

Prima en op loopafstand van vliegveld

Sas van der Burgt
8-6-2009

Hotel ziet er van buiten wat minder uit, maar bij binnenkomst wordt dit goedgemaakt. Ruime kamer (een tweepersoons + een eenpersoons) voor prijs van 85 euro per nacht (excl. ontbijt). Eten prima en tweepersoons maaltijd ruim voldoende voor 3. Aanrader voor late aankomsten cq vroege vertrekkers.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 08 2009 11:08:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Shannon Airport in Shannon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Shannon Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.