Reviews over Saggart

Enorm groot hotel

Bert en Jannie Lodonk,
    14-6-2016

Prachtig hotel net grote fraaie kamers en schitterend sanitair.

Loopafstand naar de kamers - receptie - restaurant te groot.

Restaurant is rechts buiten het hotel en enorm groot en daardoor is de bediening wanordelijk en slecht georganiseerd. Kwaliteit diner en ontbijt voor een 4 sterren hotel onder de maat.

Slechts 2 liften beschikbaar, waarvan de eerste dag 1 kapot

Prima hotel voor golfers, die hun accomodatie direct bij de baan hebben. Redelijk dicht bij de stad Dublin

Klassiek hotel

E.,
    26-2-2013

Het Citywest hotel Saggart ligt op ongeveer een half uur van de luchthaven en twintig minuten van het centrum van Dublin. Het is een enorm groot complex omringt door een golfbanen. Het hotel heeft vele zalen en verschillende eetgelegenheden, hierdoor is er voor ieder wat wils (restaurant lemon grass is super)!

De kamers zijn ruim opgezet en zijn van alle gemakken voorzien (strijkplank, kluis, föhn, tv, ligbad, etc.)

Verder kan je als hotelgast gebruik maken van de faciliteiten zoals het zwembad, de sauna en het stoombad.

Kortom een prima hotel met een uitstekende prijs kwaliteitsverhouding (€71,- p.k.p.n. inclusief ontbijt).

Groot hotel

Johan,
    22-8-2009

Hotel is op zich luxe en van alle gemakken voorzien. Voor golfers een leuke uitvalsbasis. Voor een bezoekje aan Dublin erg veraf gelegen.