Roundstone

Reviews over Roundstone

adembenemend

Eric,
    6-11-2013

heerlijke week gehad met drie generaties van ons gezin. heerlijke tuin, waanzinnig prive bos. alle ruimte. Bij een gemiddelde temperatuur van 25 graden is dit echt een top strand bestemming. Jammer dat het weer maar eens in de tien jaar een week zo mooi is. gelukkig waren wij er precies die week. Roundstone is een schattig dorp met leuke kroegjes en restaurantjes.

er valt heel veel te ontdekken wandelen vissen golf waanzinnige stranden als je geluk hebt met het weer. De Ieren zijn zo super relaxed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijk rustig!

Joke Verra,
    26-5-2010

Het vakantiehuis bestaat uit 2 delen; het grote huis geschikt voor 12-16 personen, en het kleine huis voor max. 4 personen. Het ligt schitterend in een parkachtige tuin en tussen de veengronden, een eindje buiten het (gezellige) dorp Roundstone. Een prima uitvalsbasis om Connemara te verkennen!

Gereisd met vrienden in mei 2010
Roundstone scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews