Bed and Breakfast Lettermore Country Home

Review geschreven door Lisette

Comfortabele B&B

Lisette
24-9-2012

Ann, de eigenaresse verwelkomt haar gasten met een kopje koffie/thee. De kamers zijn schoon, netjes en comfortabel (heerlijk beddengoed, genoeg handdoeken, koffie/thee faciliteiten en föhn). Ze serveert een heerlijk en uitgebreid ontbijt (het beste ontbijt wat ik in een B&B heb gehad, waaronder overheerlijke scones) en vraagt regelmatig of je echt wel genoeg hebt gehad.

Ze adviseert je graag over de omgeving, wat je waar kunt doen en zien. Aangezien er in Rathdrum zelf niet heel veel restaurants zijn (er is er maar 1), reserveert ze graag een tafel. Ook is er een pub waar men echt heerlijk kan eten (en drinken)!!!

Lettermore ligt wel 2 km buiten het centrum van Rathdrum, maar dit vonden wij niet erg. Ze heeft genoeg parkeermogelijkheden. Langs de weg naar het centrum van Rathdrum lopen in het donker is niet aan te raden, maar in Rathdrum zelf zijn er genoeg parkeermogelijkheden (en met een biertje op dan maar met de taxi).