Bed and Breakfast Lettermore Country Home

BedAndBreakfastWeer vandaag20°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Lettermore Country Home voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Lettermore Country Home in het Nederlands

Comfortabele B&B

Lisette
24-9-2012

Ann, de eigenaresse verwelkomt haar gasten met een kopje koffie/thee. De kamers zijn schoon, netjes en comfortabel (heerlijk beddengoed, genoeg handdoeken, koffie/thee faciliteiten en föhn). Ze serveert een heerlijk en uitgebreid ontbijt (het beste ontbijt wat ik in een B&B heb gehad, waaronder overheerlijke scones) en vraagt regelmatig of je echt wel genoeg hebt gehad.

Ze adviseert je graag over de omgeving, wat je waar kunt doen en zien. Aangezien er in Rathdrum zelf niet heel veel restaurants zijn (er is er maar 1), reserveert ze graag een tafel. Ook is er een pub waar men echt heerlijk kan eten (en drinken)!!!

Lettermore ligt wel 2 km buiten het centrum van Rathdrum, maar dit vonden wij niet erg. Ze heeft genoeg parkeermogelijkheden. Langs de weg naar het centrum van Rathdrum lopen in het donker is niet aan te raden, maar in Rathdrum zelf zijn er genoeg parkeermogelijkheden (en met een biertje op dan maar met de taxi).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Lettermore Country Home in Rathdrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Lettermore Country Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Lettermore Country Home scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.