Reviews over Rathdrum

Een heerlijke plek tussen bergen, stad en zee

Eline Gumbert,
    18-5-2017

Binnen een uur met de auto vanaf Dublin Airport ben je in "de tuin van Ierland". Het huisje is een aparte woning op het erf van een melkveeboerderij. Bij aankomst vonden we een kan verse melk in de koelkast! Er zijn drie slaapkamers, twee badkamers, en een uitgebreide keuken (met oven, magnetron, afwasmachine, wasmachine en droger). Van hieruit zijn de mooiste plekjes van County Wicklow onder handbereik, zoals Glendalough, de Wicklow Mountains, het stadje Wicklow, het dorpje Avoca, het strand van Britta's Bay, en natuurlijk Dublin. Ook ligt het dorp Rathdrum op 5 minuten lopen, waar verschillende restaurantjes en snackbars zijn en een supermarkt en postkantoor. Kortom, ideaal!

Comfortabele B&B

Lisette,
    24-9-2012

Ann, de eigenaresse verwelkomt haar gasten met een kopje koffie/thee. De kamers zijn schoon, netjes en comfortabel (heerlijk beddengoed, genoeg handdoeken, koffie/thee faciliteiten en föhn). Ze serveert een heerlijk en uitgebreid ontbijt (het beste ontbijt wat ik in een B&B heb gehad, waaronder overheerlijke scones) en vraagt regelmatig of je echt wel genoeg hebt gehad.

Ze adviseert je graag over de omgeving, wat je waar kunt doen en zien. Aangezien er in Rathdrum zelf niet heel veel restaurants zijn (er is er maar 1), reserveert ze graag een tafel. Ook is er een pub waar men echt heerlijk kan eten (en drinken)!!!

Lettermore ligt wel 2 km buiten het centrum van Rathdrum, maar dit vonden wij niet erg. Ze heeft genoeg parkeermogelijkheden. Langs de weg naar het centrum van Rathdrum lopen in het donker is niet aan te raden, maar in Rathdrum zelf zijn er genoeg parkeermogelijkheden (en met een biertje op dan maar met de taxi).

Rathdrum scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews