Hotel Maldron Hotel Galway Oranmore ***

Hotel Maldron Hotel Galway Oranmore ***

Hotel Maldron Hotel Galway Oranmore
Hotel Maldron Hotel Galway Oranmore
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Maldron Hotel Galway Oranmore voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Maldron Hotel Galway Oranmore in het Nederlands

Wij hebben dit hotel eind juni 2006 bezocht

angelique de kort, 24-7-2006

Wij hebben dit hotel eind juni 2006 bezocht. Is een groot hotel met leisure centre er bij. Op loopafstand van Oranmore waar enkele restaurantjes zitten, jammer dat het te ver weg ligt om 's avonds een bezoek te brengen aan Galway. Ligt vlakbij een grote rotonde waar het super druk is, dus van slapen is helaas niet veel terecht gekomen. Leuke bar, heel vriendelijk personeel, prima eten.

Aardig hotel

Frans en karin, 19-7-2006

Aardig hotel. Erg kindvriendelijk. Restaurant zat vol met gezinnen met talloze kinderen. Meer kinderen in de eetzaal dan in de ballenbak van Mc Donalds!! Hotel ligt tegenover bowlingcentrum en bioscoop. Ligt wel ver van centrum Galway. ( 15 min. auto)

Groot en mooi hotel

Peter van Venrooij, 29-9-2005

Groot en mooi hotel. met een prima Leisure centre.

Goed te bereiken. Nadeel is wel dat het aan een doorgaande weg ligt.

Voorkeur gaat uit naar nabij gelegen hotel. Oranmore Lodge. Is gezellig klein familie hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maldron Hotel Galway Oranmore in Oranmore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maldron Hotel Galway Oranmore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maldron Hotel Galway Oranmore scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.