Reviews over Oranmore

Geweldig personeel

jelskerdai
    21-12-2012

Een prima locatie en accomodatie

Een prima uitvalsbasis voor tochten door Ierland

Het hotel legt net even buiten Oranmore, maar wel op loopafstand van een klein winkelcentrum.

Personeel is bijzonder vriendelijk. Prijs kwaliteit is voor ons moeilijk te bepalen omdat we met een georganiseerde reis van de Mazda MX 5 club daar waren

Prima hotel voor een paar nachten

lineke
    19-8-2009

Dit is een klein hotel,waar je

als je niet goed oplet voorbij rijdt.

Het is een hotel, met eigen bar

en restaurant.

Kamers zijn klein, maar schoon.

Personeel is erg vriendelijk en

behulpzaam.

Wij hebben dit hotel eind juni 2006 bezocht

angelique de kort
    24-7-2006

Wij hebben dit hotel eind juni 2006 bezocht. Is een groot hotel met leisure centre er bij. Op loopafstand van Oranmore waar enkele restaurantjes zitten, jammer dat het te ver weg ligt om 's avonds een bezoek te brengen aan Galway. Ligt vlakbij een grote rotonde waar het super druk is, dus van slapen is helaas niet veel terecht gekomen. Leuke bar, heel vriendelijk personeel, prima eten.

Aardig hotel

Frans en karin
    19-7-2006

Aardig hotel. Erg kindvriendelijk. Restaurant zat vol met gezinnen met talloze kinderen. Meer kinderen in de eetzaal dan in de ballenbak van Mc Donalds!! Hotel ligt tegenover bowlingcentrum en bioscoop. Ligt wel ver van centrum Galway. ( 15 min. auto)

Mooi rustig hotel

Peter
    28-10-2005

Mooi rustig hotel. Vriendelijk personeel en een heerlijke omgeving

Oranmore scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews