Hotel The Parkview

Weer vandaag15°

We hebben een aantal aanbieders voor The Parkview voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Parkview in het Nederlands

Goede uitvalsbasis voor Wiclow mountains

Ingrid
8-11-2016

Newtownmountkennedy stelt als dorp niks voor maar je bent vanaf het hotel binnen het uur met de dart in Dublin ( vanaf Greystones) en je zit naast het natuurgebied Wiclow mountains. De hotelkamer was oké. Bedden goed. Een mini bar en waterkoker op de kamer met koffie en thee. Er is 1 klein tafeltje en er was maar 1 stoel. Wij hadden een kamer met balkon maar die was extreem smal en je kon er alleen op staan. Badkamer was prima. Douche is in het bad. Er kan geluidsoverlast zijn op de kamers van feestjes in het hotel en de drukke weg naast het hotel. Er zit een supermarkt naast het hotel voor als je misschien boodschappen wil doen.

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Overige servicesKluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Parkview in Newtownmountkennedy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Parkview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.