Sorteren

Reviews over Newtownmountkennedy

Goede uitvalsbasis voor Wiclow mountains

Ingrid
    8-11-2016

Newtownmountkennedy stelt als dorp niks voor maar je bent vanaf het hotel binnen het uur met de dart in Dublin ( vanaf Greystones) en je zit naast het natuurgebied Wiclow mountains.

De hotelkamer was oké. Bedden goed. Een mini bar en waterkoker op de kamer met koffie en thee.

Er is 1 klein tafeltje en er was maar 1 stoel. Wij hadden een kamer met balkon maar die was extreem smal en je kon er alleen op staan. Badkamer was prima. Douche is in het bad.

Er kan geluidsoverlast zijn op de kamers van feestjes in het hotel en de drukke weg naast het hotel.

Er zit een supermarkt naast het hotel voor als je misschien boodschappen wil doen.

Luxe Marriott Hotel, goed eten, gezellige bar

Ingrid Rooda
    29-5-2007

Luxe Marriott Hotel, goed eten, gezellige bar. Prachtige fitness en binnenbad met sauna. Service is geweldig. 2 top golfbanen voor de deur! Gezellig klein plaatsje op 5 km

waar ook de trein je naar Dublin. Gratis shuttle van het hotel.

Newtownmountkennedy scoort een 4 uit 10, op basis van 1 reviews