Bed & Breakfast Kells Country House

IerlandIerlandNewmarket On Fergus
7.5GoedScore uit 2 reviews

7.5GoedScore uit 2 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

2 Reviews over Kells Country House

• 9Paola en Leo Bakx07-07-2012

Topper, DOEN als je in de gelegenheid bent.

Wat een verwennerij in Kells Country House. De eigenaar en zijn vrouw behandelen je als vips. Wij werden door de eigenaar in zijn Jaguar XE naar het centrum gereden, naar een pub, om wat te eten. Omdat het daar altijd druk schijnt te zijn,ging hij met ons naar binnen om zeker te zijn dat we een tafel kregen. Ook hier kregen we een voorkeursbehandeling omdat de pubeigenaar de eigenaar van Kells weer goed kende Na het eten werden we weer door hem opgehaald. Ontbijt fantastisch. Wij hadden de torenkamer op de begane grond. Werkelijk, je waant je in een 'Dallas-achtig kasteel'

• 6Anne20-04-2012

Afknapper!

Op de foto's proberen de eigenaren een beeld te schetsen alsof je in een oud kasteel verblijft. Dit door een vertekend beeld te geven met een foto van bovenaf, waarmee je inderdaad duidelijk de omtrekken van een kasteel ziet. Ook in hun omschrijving noemen ze het zo.

Wat een afknapper als je via de lange oprijlaan het huis nadert en ziet dat het een oerlelijk, splinternieuw gebouw is! De eigenaren zijn vriendelijk, maar de prijs is exorbitant hoog voor wat je krijgt. We waren met 3 meiden en hadden een 3persoonskamer gevraagd; uiteindelijk kregen we een 2persoonskamer met een stretcher waar de spiralen doorheen staken. Voor een prijs van (indertijd) 42,00 per nacht te belachelijk voor woorden!

Bed & Breakfast Kells Country House info

Facilities