Reviews over Newmarket On Fergus

Topper, DOEN als je in de gelegenheid bent.

Paola en Leo Bakx,
    7-7-2012

Wat een verwennerij in Kells Country House. De eigenaar en zijn vrouw behandelen je als vips. Wij werden door de eigenaar in zijn Jaguar XE naar het centrum gereden, naar een pub, om wat te eten. Omdat het daar altijd druk schijnt te zijn,ging hij met ons naar binnen om zeker te zijn dat we een tafel kregen. Ook hier kregen we een voorkeursbehandeling omdat de pubeigenaar de eigenaar van Kells weer goed kende Na het eten werden we weer door hem opgehaald. Ontbijt fantastisch. Wij hadden de torenkamer op de begane grond. Werkelijk, je waant je in een 'Dallas-achtig kasteel'

Erg mooi en leuk hotel

Rachel & Ruud,
    23-10-2011

Erg luxe verblijf. Wij verbleven er twee nachten voor een sterk gereduceerde prijs en hebben twee heerlijke dagen gehad. Even wennen aan alle aandacht die het personeel je schenkt, maar het went snel.