Hotel Cedar Lodge ***

Hotel Cedar Lodge ***

Hotel Cedar Lodge
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Cedar Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Cedar Lodge in het Nederlands

Goed voor 1 nacht, geen hoogvlieger

Sharon, 29-7-2014

Hotel Cedar Lodge is een hotel die goed is als doortocht. 1 nachtje slapen en terug weg. Het ontbijt is karig. Geen buffet enkel een bord met een Iers ontbijt en 1 glas fruitsap. Kwam nooit vragen of we nog iets wensten. De eigenaar deed er ook alles zelf. Van onthaal tot ober tot poetsvrouw tot ... Heel raar allemaal. Hij had ook de neiging om aan te dringen. Ons diner werd 's avonds bijna geboekt terwijl we dit niet wilden. Achteraf bleek dat we daar helemaal alleen zouden zitten + de menu was extreem duur. De vriendelijkheid was snel gedaan toen het diner werd afgewezen. Kamer was wel netjes, maar de lakens waren gescheurd. Jammer. Zeker geen 4 sterren waard!!!

fantastische plek

Laartje, 7-1-2012

Deze cijfers geef ik omdat de cijfers zo kloppen weetje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cedar Lodge in Newbawn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cedar Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cedar Lodge scoort een 6.25 uit 10 op basis van 2 reviews.