Hotel Abbey Court

IerlandIerlandNenagh

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Abbey Court voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 4 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Abbey Court

• 9MartieHermien21-07-2014

Hotel met uitstraling

Hotel Abbey Court adems rust, maar vooral 'grandeur' uit. Je waant je in het Victoriaans-tijdperk maar dan wel met moderne voorzieningen. Grote mooie kamers, zeer goede maaltijden. WiFi-ontvangst was niet overal goed.

• 9Alfred & Willy31-08-2011

Authentiek- en groot Hotel

Een prachtig gelegen hotel met veel mogelijkheden.Grote, ruime kamerd met 3 bedden (1x 2-persoons, 1x1-persoons) Ruime parkeerplaatsen naast- en achter het hotel gelegen. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt met ruime keuze. Het hotel heeft een heerlijk zwembad.

• 7Prezaguy14-01-2011

Zakelijke reis

Op doorreis door Ierland lag dit hotel op de route. Hotel ziet er echt uit als een kasteel. Mogelijkheid tot gebruik van het zwembad en fitnessruimte. Kamers zeer ruim en redelijk netjes. WIFI gratis, echter werkte deze niet. Receptie zei van wel, maar snapte er zelf volgens mij niks van. 2 uur met laptop beneden gestaan, mocht niet helpen. Minpuntje..

• 10Dabotje05-11-2009

Geweldig!!!

Je voelt je als een royalty... het personeel is ongelovelijk lief en aardig. Toen onze groep aankwam (100 man) en er een rij stond voor de enigste lift, werden we geholpen door een van de concierges.... Mooie kamers, alles is schoon. Er is een zwembad, een kapper, een schoonheidssalon aanwezig met geweldige leuke prijzen. Een hotel waar alles te doen is. Er is een restaurant en een bruin cafe aanwezig die ook bezocht word door de dorpelingen zelf, dus harstikke gezellig.

Hotel Abbey Court info

Room facilities

• MinibarNiet beschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)

Meals