Reviews over Nenagh

Oud landhuis met eigen meer voor de deur

Radiovandijk,
    26-8-2014

Wij gebruikten deze plek om te landen. Om het Ierse gevoel te pakken te krijgen. Wat je krijgt is een geweldig huis. Dat het meer Engels dan Iers aandoet is niet meer erg zodra je Margaret, the lady of the house, hebt ontmoet. Zij is vriendelijk, gastvrij en levert een uitstekende service. Het ontbijt is uitgebreid en als je wilt kun je ook je diner genieten bij Ashley Park House. Niet de goedkoopste plek, maar wel bijzonder mooi, aan een meer gelegen waar je mag/kunt roeien en vissen.

Hotel met uitstraling

MartieHermien,
    21-7-2014

Hotel Abbey Court adems rust, maar vooral 'grandeur' uit. Je waant je in het Victoriaans-tijdperk maar dan wel met moderne voorzieningen. Grote mooie kamers, zeer goede maaltijden.

WiFi-ontvangst was niet overal goed.

Authentiek- en groot Hotel

Alfred & Willy,
    31-8-2011

Een prachtig gelegen hotel met veel mogelijkheden.Grote, ruime kamerd met 3 bedden (1x 2-persoons, 1x1-persoons)

Ruime parkeerplaatsen naast- en achter het hotel gelegen. Zeer vriendelijk personeel.

Ontbijt met ruime keuze. Het hotel heeft een heerlijk zwembad.

Zakelijke reis

Prezaguy,
    14-1-2011

Op doorreis door Ierland lag dit hotel op de route. Hotel ziet er echt uit als een kasteel. Mogelijkheid tot gebruik van het zwembad en fitnessruimte. Kamers zeer ruim en redelijk netjes. WIFI gratis, echter werkte deze niet. Receptie zei van wel, maar snapte er zelf volgens mij niks van. 2 uur met laptop beneden gestaan, mocht niet helpen. Minpuntje..

Geweldig!!!

Dabotje,
    5-11-2009

Je voelt je als een royalty... het personeel is ongelovelijk lief en aardig. Toen onze groep aankwam (100 man) en er een rij stond voor de enigste lift, werden we geholpen door een van de concierges....

Mooie kamers, alles is schoon. Er is een zwembad, een kapper, een schoonheidssalon aanwezig met geweldige leuke prijzen. Een hotel waar alles te doen is. Er is een restaurant en een bruin cafe aanwezig die ook bezocht word door de dorpelingen zelf, dus harstikke gezellig.