Hotel Killyliss Country House

Hotel Killyliss Country House

Kleine hotelsWeer vandaag18°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Killyliss Country House voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Killyliss Country House in het Nederlands

Zeer goed huisje bij B&B

T B
16-7-2015

Samen met onze drie jonge kinderen verbleven we enkele dagen in het huisje dat naast de B&B staat. Het huisje heeft alle faciliteiten (badkamer, kleine/volledig uitgeruste keuken, kleine leefruimte) die je dan nog eens kan combineren met de voordelen van een B&B. Gastvrouw Pauline staat altijd klaar en ze maakt bovendien ook een lekker, uitgebreid en niet te duur Iers ontbijt. De kinderen amuseerden zich met de puzzels, spelletjes en dvd's. Buiten was er ook een speelhuisje en een groot grasveld. Het huisje is zeer rustig gelegen, maar je bent toch behoorlijk snel op de belangrijkste bezienswaardigheden in Noord-Ierland en het noordelijk deel van Ierland (reken wel 1,5 tot 2 uur reistijd als je echt tot het noorden wil rijden). Wij komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Killyliss Country House in Monaghan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Killyliss Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.