Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Coolefield House in het Nederlands

Hier kom je tot rust.

bart-vos
29-6-2012

Coolefield House is een nieuw B&B, maar het ziet er oud uit. Het heeft alle gemakken van een modern en comfortabel huis, met een authentieke uitstraling. De kamers zijn echt top. Ruim, helder en schoon. Maar het beste is de zorg van Michael en Pam. Die zorgen ervoor dat je je even Ier voelt tussen de Ieren. Bedankt voor de persoonlijke aandacht!

Gereisd met vrienden in juni 2012

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Coolefield House in Millstreet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Coolefield House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.