Vakantiehuis Beaufield Close

1 review over Vakantiehuis Beaufield Close in het Nederlands

Een heerlijke locatie!

Dianne de Rooij
1-9-2016

Het is een klein, gezellig, volledig uitgerust en schoon vakantiehuis dicht bij Dublin. Maar ook Wicklow is vanuit hier ook goed te bezoeken. Maynooth zelf is ook een gezellig stadje om naar toe te wandelen. Bij het huis is een gemiddeld grote tuin. De gastvrouw is bijzonder gastvrij, lunch lekkere koeken en de thee stond klaar bij aankomst. Zeker een aanrader om een stukje van dit prachtige land te bezoeken!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Beaufield Close in Maynooth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Beaufield Close zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.