Reviews over Malahide

Hartverwarmend gastvrij

Sandra Daalhof,
    27-11-2012

Een kort weekend met 3 vriendinnen doorgebracht in Evergreen. het was in 1 woord perfect! Olive en Henry doen er echt alles aan om het je naar het zin te maken. Het is een knusse B&B, 5 minuutjes buiten Malahide en 2 min. bij Malahide Castle vandaan. Niet veel kamers, maar dat maakt het juist zo gezellig. Het ontbijt was fantastisch. Toast, koffie, thee, vers fruit staat klaar om te pakken en Henry heeft ons 2 ochtenden op een heerlijk ontbijt met scrambled eggs (en verse kruiden uit de tuin) getrakteerd. Zonder vervoer is het wel een beetje afgelegen, maar Henry heeft ons tot 3 keer toe met de auto gebracht waar we wilde zijn. (En nog een verkorte toeristische rondldeiding door Malahide gegeven ook!). OOk voor kinderen zou het prima toeven zijn. De kamers zijn ruim genoeg, lekker schoon en er zijn een paar speeltoestellen in de tuin aanwezig. Zeker een aanrader om nog eens terug te komen.

Prima hotel

Robert,
    15-4-2010

Groot Hotel, welke ook veel gebruikt wordt voor zaken, feesten en partijen.

Prima service, vriendelijk perosoneel en fraaie kamers.

Ligging is erg fraai, met uitzicht over de haven van Malahide en dit biedt ook, naast het prima restaurant van het hotel, diverse opties buiten het hotel qua eten, van diverse soort. Voor ieder wat wils dus.

Verder prima bedden, nette badkmer, algeheel een nette indruk.

Geweldig hotel!

c berben,
    28-2-2009

Heel goed hotel, met een heel uitgebreid ontbijtbuffet!!!

Het hotel ligt aan zee, vanuit het restaurant kijk je uit over zee. In het dorp Malahide zit een treinstation van waaruit je in enkele minuten in het centrum van Dublin bent (4,20 euro retour).

Dit hotel ligt in Malahide, een luxe dorp net buiten aan

Simon de Ridder,
    21-8-2005

Dit hotel ligt in Malahide, een luxe dorp net buiten Dublin, aan de zee. Hier vind je mooie huizen, een prettig centrum en dit goede hotel dat iedereen in de buurt kent. Aan het einde van de centrale weg in Malahide staat dit markante pand. De lobby is 'oud chique' met veel dikke vloerbedekking, hout en nepgoud. De kamers zijn prima voor een 4*, maar vooral het restaurant en de omgeving zijn erg goed: vanuit het restaurant heb je namelijk uitzicht op de baai en de haven bij Malahide. Erg mooie plek zo dicht bij Dublin. Taxi naar het vliegveld is ongeveer 15 minuten, verder is er een treinverbinding naar de stad.