Hotel Wild Honey Inn

1 review over Hotel Wild Honey Inn in het Nederlands

Prima kamer, goed ontbijt!

Ernst
13-8-2016

Prima hotel in een wat saaie omgeving. Alleen de cliffs of Moher op 10 km afstand zijn het bezoeken waard. Ruime kamers, goeie bedden! Wel wat gehorig. Ontbijt is ok, je kunt via de menukaart ruime Irish of continentale gerechten bestellen. Vriendelijk en bescheiden eigenaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wild Honey Inn in Lisdoonvarna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wild Honey Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wild Honey Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.