Hotel Clarion Suites Limerick ****

Hotel Clarion Suites Limerick ****

Hotel Clarion Suites Limerick
Hotel Clarion Suites Limerick
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Clarion Suites Limerick voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Clarion Suites Limerick in het Nederlands

let op hotel of suites?

merel en bob, 2-10-2009

Een schitterende ingang en restaurant en zo, maar de kamers liggen in het linker gebouw, het nieuwe gedeelte. Dit ziet er van de buitenkant niet uit maar de kamers zijn mooi ruim en verzorgd.

Let wel op boek je in suites? of in het hotel? Suites ligt ongeveer 20 min. lopen van het centrum en ongeveer 25 min lopen van het hotel waar zich alle faciliteiten bevinden zoals zwembad stoombad jacuzzi en sauna!!!

De voorzieningen zijn overigens wel goed! mooi zwembad en lekker rustig.

Klein detail: kluisjes kunnen niet op slot en er is 1 kleedkamer voor heren en 1 voor dames, algemene ruimtes dus!!! Ook is een badmuts verplicht, ter plekke te koop voor €2,50.

Alle kamers in dit hotel zijn suites

Astrid Verstraten, 11-7-2008

Alle kamers in dit hotel zijn suites. De service was vriendelijk en uitstekend. De kamers gigantisch en keurig. 2 slaapkamers met in iedere kamer een tv. Er is zelfs een keukentje waar je een kopje koffie of thee kunt zetten of een maaltijd opwarmen in de magnetron bijvoorbeeld. De bedden lagen prima. We hebben ontbijt op de kamer laten brengen. De avond ervoor hadden we een keuze gemaakt uit het zeer uitgebreide ontbijtmenu.

Dit is zeker een hotel waar we nog eens naartoe zullen gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Suites Limerick in Limerick, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Suites Limerick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clarion Suites Limerick scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.