Hostel Letterfrack Lodge

HostelWeer vandaag18°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Letterfrack Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Letterfrack Lodge in het Nederlands

Heerlijke plek

Nanda
16-5-2017

Je moet hier niet voor de luxe heengaan. Het is een hostel maar wel allemaal kamers met privé douche en toilet. Je kunt gebruik maken van de gezamenlijke ontbijtruimte/ keuken waar een eenvoudig ontbijt klaarstaat. Je kunt hier zelf koken als je wilt maar wij raden het bijbehorende restaurant aan. Hier kun je super heerlijk eten. Uitgebreide kaart. Als je van mosselen houdt moet je die zeker nemen. Prima plek als je can wandelen houdt. De kust is ook vlakbij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Letterfrack Lodge in Letterfrack, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Letterfrack Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Letterfrack Lodge scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.