Hotel Trident

3 reviews over Hotel Trident in het Nederlands

Fantastisch uitzicht

Yvonne
31-5-2014

Gunstig liggend hotel in het midden van het dorp.

Restaurants op loopafstand.

Prima ontbijt. Nette ruime kamer en zeer ruime badkamer.

Gratis wifi, op sommige momenten wat traag.

Prachtig hotel met een fantastische ligging aan de baai van Kinsale. Kamers waren prima, de meeste hebben uitzicht op zee of de jachthaven.

Hotel was wel druk in de tijd dat wij er waren (veel amerikaanse toeristen).

2007

zomer 2005 geen kamer meer te bekennen in Kinsale. Uit pure noodzaak naar het duurste hotel van Kinsale. Maar alle lof echt een fantastisch hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Trident voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trident in Kinsale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trident zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.