Pension The Lord Kingsale

PensionWeer vandaag19°11°
Pension The Lord Kingsale

1 review over Pension The Lord Kingsale in het Nederlands

Goede overnachtingsplek ( boven een pub)

Wilfred
13-5-2010

We hebben hier prima overnacht. Geen geluidsoverlast van de onderliggende pub.

Kamers waren ruim voldoende, ligging midden in het centrum.

Ontbijt was prima, de serveester geweldig. Wat een vrouw om 8 kerels van rond de 40 onder de tafel te krijgen van het lachen. ( Een norse vrouw met een stevige kater van de avond ervoor, niet de meest aantrekkelijke, maar wel vol humor. Bijna kokhalzend van de heerlijke ontbijtgeuren verzorge ze de bediening op een wijze wat ons levenslang zal bij blijven)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension The Lord Kingsale in Kinsale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension The Lord Kingsale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension The Lord Kingsale scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.