Hotel Carlton Kinsale

Hotel Carlton Kinsale

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton Kinsale voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Carlton Kinsale in het Nederlands

Oase aan de zuidkust

Heleen
15-1-2015

Wat een heerlijk hotel! Prachtig rustig in het groen gelegen en aan het water. De receptie en lounge is ruim, met veel glas. Vriendelijk personeel. Het eten is heerlijk. Mooie fitness en zwembad gedeelte. Echt alles is top aan dit hotel. Kinsale is ook een leuk stadje.

heerlijk hotel

jeroen
13-7-2012

Carlton Kinsale ligt prachtig gelegen op 5 km buiten Kinsale.

Heerlijk ontbijt ,erg vriendelijk personeel, ruime schone kamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton Kinsale in Kinsale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton Kinsale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carlton Kinsale scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.