Bed and Breakfast Bridgeview Farmhouse

Bed and Breakfast Bridgeview Farmhouse

Bed and Breakfast

We hebben een aantal aanbieders voor Bridgeview Farmhouse voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Bridgeview Farmhouse in het Nederlands

Prachtige plek

Henk Goedkoop
13-7-2011

Geweldige ontvangst door Marion, die je compleet in de watten legt !!! Vooral het ontbijt!! Prachtige ligging. Kamers netjes en schoon maar enigszins gedateerd

Gereisd Met partner in juni 2011

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Bridgeview Farmhouse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bridgeview Farmhouse in Kinsale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bridgeview Farmhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.