Kinsale

Reviews over Kinsale

prachtig stadje

joke ,
    22-6-2011

prachtig stadje, wij wilde cork bezoeken werd ons afgeraden en gezegt ga naar kinsale of naar killnary, en inerdaad het is er erg mooi, ga ook naar het eind van het stadje de old haed of kinsale, prachtig uitzicht op de cliffen, met spectaculair uitzicht.

Gereisd met partner in juni 2011

Mooi kleurig kustplaatsje met a lot of pubs

Fam. Bekx,
    2-10-2009

Een stadje, bekend om zijn vismogelijkheden. Kleurig geschilderd centrum. Veel pubs en restaurants. Voor kinderen is er niet veel vertier. Kunt mooie wandelingen maken. Vooral aan zee, nabij "Old HEad of Kinsale" is het prachtig.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Zeer leuke streek, met veel historie

Dimitri,
    13-5-2006

Zeer leuke streek, met veel historie. Leuke bars en restaurants, oude forts zoals James Fort en Charles Fort, maar ook het wine museum uit ca 1500, dat tevens gevangenis is geweest.

Leuke B & B's zijn er te vinden, uitstekende restaurants, het is leuk wandelen aldaar, en vliegveld Cork op 20 minuten.

Gereisd anders in mei 2006

Kinsale is echt een heel leuk plaatje in Zuid Ierland

Mirjam,
    1-8-2005

Kinsale is echt een heel leuk plaatje in Zuid Ierland. Er zijn genoeg goede restaurants en Pubs en het heeft een heel leuk sfeertje door de gezellige haven en centrum. Dit is zeker een plaats die je niet kunt overslaan in een tocht naar de Zuid kust van Ierland. Mocht je naar Cork willen is dit een goed alternatief als je niet van grote steden houdt. Cork is namelijk vlakbij, maar Kinsdale biedt het mooie en typisch landelijke van Ierland.

Gereisd anders in augustus 2005
Kinsale scoort een 8,4 uit 10, op basis van 7 reviews