Hotel Bay View Hotel & Leisure Centre

Kleine hotelsWeer vandaag8°5°
Hotel Bay View Hotel & Leisure Centre
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Bay View Hotel & Leisure Centre voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Bay View Hotel & Leisure Centre in het Nederlands

Slecht kamer, redelijk restaurant.

Ad van Velzen,
22-9-2018

Personeel is vriendelijk, eten redelijk, maar de accommodatie is niet meer van deze tijd. Als je kamer 212 of 212a hebt, weiger deze, want een groot deel van de dag staat de ventilator van de keuken die direct onder de kamers ligt te loeien. Wij hebben dit 3 dagen moeten aanhoren, maar ik wens dat niemand toe! Tevens niet het beloofde uitzicht op de haven, maar op een grijze muur.

Gedateerd familiehotel met leuke ligging

Tompoesje
20-7-2015

Wij hadden 1 overnachting in dit hotel. We hadden met 2 personen een kamer vol met bedden voor een heel gezin geschikt. De bedden waren erg zacht, en niet zo goede kwaliteit. Badkamer was zeer ruim, met veel handdoeken en zeepjes. In restaurant van hotel vriendelijke bediening en het avondeten was prima. Ontbijt traditioneel Iers, helaas alleen met geroosterd brood, geen vers. Goede wifi in hele hotel.

Mooi uitzicht

DJFD
13-7-2010

Hotel ligt in Killybegs waar niet veel te beleven is. (alleen pub-tochten) Kamer is wat ouderwts maar wel schoon. Ontbijt is (vroegere) in het restaurant. Is in buffet-vorm wat regelmatig wordt bijgevuld. Pub van hotel serveert lekkere maaltijden. s'nachts soms wat last van barbezoekers van tegenovergelegen pub.

Buro Scanbrit

Ouderwetse kamer met mooi uitzicht

Anna
23-6-2009

s'nachts veel last van barbezoekers van naastgelegen bar

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bay View Hotel & Leisure Centre in Killybegs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bay View Hotel & Leisure Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.