Géén boekingskosten
IerlandIerlandKillarneyVakantiehuizen KillarneyVakantiehuis Quillhouse Cottages

Vakantiehuis Quillhouse Cottages

IerlandIerlandKillarney

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Quillhouse Cottages voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 30 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

30 Reviews over Quillhouse Cottages

• 10Cor en Atie10-04-2018

Grandioos, fantastisch.De moeite waard .

Harry, Elizabeth en Marian verwennen je tot en met . Het ontbreekt werkelijk aan niets. Prachtige omgeving met rust en ruimte. De bungalow is compleet en totaal ingericht .

• 9Fam Buikema14-08-2017

Aanrader

Wij hebben een super vakantie gehad in Ierland en deze accomodatie is zeker een aanrader. Prachtig vakantie huis, top service en vriendelijke Nederlandse eigenaren.

Groetjes Alexander en Chantal Buikema

• 10Jenneke van Geet12-07-2017

Aanrader!

Ik heb nog nooit eerder zo'n comfortabel en schoon vakantiehuis gehad! Veel ruimte, fijne bedden, complete en vooral schone inventaris. Daarnaast ook veel extra's: blokjes voor de vaatwasser, blokjes voor de wasmachine, afwasmiddel, borstel en spons, voldoende theedoeken en handdoeken (en anders een wasmachine + droger waarmee je ze snel weer schoon hebt). Ik heb maar 1 minpunt kunnen ontdekken en dat was de waterdruk van de douche in de badkamer, de douche in de badkamer en-suite bij de hoofdslaapkamer was wel prima (we zaten in cottage 2). Ik hoop hier zeker nog een keer terug te komen!

• 10Nico en Inge15-08-2015

Geweldig vakantiehuis!

Heerlijk rustig gelegen, paarden in de wei voor het huis, afgesloten oprijlaan, mooie vakantiewoningen, goed onderhouden. Harry en Marian staan voor je klaar, als er wat is hoef je maar te kicken en het wordt geregeld. Ruime vakantiewoning, goede bedden. Wifi kan zo geregeld worden (bijna onontbeerlijk !). Als het koud is kan de kachel zo aan of kun je gebruik maken van de open haard (via brandblokken). Voor ons een verademing om daar onze vakantie door te mogen brengen. Prima uitvalsbasis voor de diverse schiereilanden. Een aanrader!

• 9Familie van Eekelen09-08-2015

Zeer goed vakantie huis

Vriendelijke ontvangst, leuke en interessante tips inrichting super compleet ,aan te raden voor iedere Ierland ganger

• 10Fam. Wessels29-07-2015

Een absolute aanrader!!

Net terug van een week in dit prachtige cottage. Het huis is van alle gemakken voorzien. Wij hebben niets kunnen vinden dat ontbrak. Super schoon en zeer comfortabele bedden. Bij aankomst krijg je allerlei tips voor wandelroutes en autoroutes. Geweldig, wij hebben hier gretig gebruik van gemaakt. Hele vriendelijke Nederlandse eigenaren. Je kan Wifi krijgen tegen betaling. Huis ligt zeer rustig en in 10 minuten ben je bij een grote supermarkt. Het huis ligt zeer gunstig voor allerlei uitstapjes. Mochten we ooit terug gaan naar Ierland dan zullen we hier zeker terug komen.

• 10Patricia26-08-2014

Prachtige huizen!

Prachtige huizen, zeer ruim, compleet ingericht, keurig afgewerkt. De foto's op deze website en op die van de reisaanbieder geven eigenlijk nauwelijks weer hoe mooi de huizen eigenlijk zijn. Hele vriendelijke eigenaar die veel tips weet om te doen in de omgeving. De huizen liggen heerlijk rustig op een paar km van Killarney. Ook handig: voordat je Killarney in rijdt vind je een Lidl aan de rechterkant van de rotonde. Killarney is behoorlijk toeristisch, maar zeker een bezoekje waard, de omgeving leent zich uitermate voor het maken van mooie wandelingen/autotochten.

• 8Vosje20-08-2014

Prima

Naar verwachting; netjes, schoon, ruim en alles is prima verzorgd. Eigenaar uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

• 10Fam. Beentjes14-08-2014

Fantastische vakantiewoning!

In 2012 voor het eerst 2 weken in Quillhouse Cottages op vakantie geweest. Omdat het zo ontzettend goed bevallen was, dit jaar wederom voor Quillhouse Cottages gekozen. Het huis is super. Wij voelden ons meteen thuis. Mooi huis, ruim, brandschoon, complete inventaris en zeer behulpzame en aardige, leuke, Nederlandse eigenaren. Zij kunnen je heel veel tips geven over bezienswaardigheden in de omgeving. Vooral ook over plekken waar je anders misschien niet terecht zou komen, mocht je bijv. alleen de standaard toeristische routes volgen. Een auto is wel zeer aan te raden om al het moois in de omgeving te bezoeken en bezichtigen. Binnen 5 minuten ben je met de auto in het bruisende en gezellige stadje Killarney. Wij hebben dit jaar voor de 2e keer een top vakantie gehad in Quillhouse Cottages en keren zeker voor een 3e keer terug. Alles bij elkaar garant voor een fantastische vakantie in het supermooie Zuidwest-Ierland......om nog heel lang van na te genieten!!! Fam. Kan: bedankt!

• 9Fam. Koolen21-07-2014

Mooi en schone accommodatie, rustig gelegen.

Erg ruim en schoon vakantiehuis met compleet inventaris. Veel privacy. Nederlandse eigenaren erg behulpzaam en gaven veel informatie over wat er allemaal te doen is in de omgeving. Nederlandse tv aanwezig alsook internet mogelijkheden. Prima bedden. Erg rustig gelegen, auto onmisbaar. Maar binnen 5 minuten rijden ben je in het erg levendige Killarney. Veel bezienswaardigheden binnen 1/2 uur rijden en prima gelegen t.o.v. the ring of Kerry. Een hele fijne week gehad. Een aanrader!

Vakantiehuis Quillhouse Cottages info

• CafeNiet beschikbaar