Vakantiehuis Quillhouse Cottages

Vakantiehuis
Vakantiehuis Quillhouse Cottages
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Quillhouse Cottages voor je op een rij gezet:

30 reviews over Vakantiehuis Quillhouse Cottages in het Nederlands

Grandioos, fantastisch.De moeite waard .

Cor en Atie
10-4-2018

Harry, Elizabeth en Marian verwennen je tot en met . Het ontbreekt werkelijk aan niets. Prachtige omgeving met rust en ruimte. De bungalow is compleet en totaal ingericht .

Aanrader

Fam Buikema
14-8-2017

Wij hebben een super vakantie gehad in Ierland en deze accomodatie is zeker een aanrader.

Prachtig vakantie huis, top service en vriendelijke Nederlandse eigenaren.

Groetjes

Alexander en Chantal Buikema

Aanrader!

Jenneke van Geet
12-7-2017

Ik heb nog nooit eerder zo'n comfortabel en schoon vakantiehuis gehad! Veel ruimte, fijne bedden, complete en vooral schone inventaris. Daarnaast ook veel extra's: blokjes voor de vaatwasser, blokjes voor de wasmachine, afwasmiddel, borstel en spons, voldoende theedoeken en handdoeken (en anders een wasmachine + droger waarmee je ze snel weer schoon hebt).

Ik heb maar 1 minpunt kunnen ontdekken en dat was de waterdruk van de douche in de badkamer, de douche in de badkamer en-suite bij de hoofdslaapkamer was wel prima (we zaten in cottage 2).

Ik hoop hier zeker nog een keer terug te komen!

Geweldig vakantiehuis!

Nico en Inge
15-8-2015

Heerlijk rustig gelegen, paarden in de wei voor het huis, afgesloten oprijlaan, mooie vakantiewoningen, goed onderhouden. Harry en Marian staan voor je klaar, als er wat is hoef je maar te kicken en het wordt geregeld. Ruime vakantiewoning, goede bedden. Wifi kan zo geregeld worden (bijna onontbeerlijk !). Als het koud is kan de kachel zo aan of kun je gebruik maken van de open haard (via brandblokken). Voor ons een verademing om daar onze vakantie door te mogen brengen. Prima uitvalsbasis voor de diverse schiereilanden. Een aanrader!

Zeer goed vakantie huis

Familie van Eekelen
9-8-2015

Vriendelijke ontvangst, leuke en interessante tips inrichting super compleet ,aan te raden voor iedere Ierland ganger

Een absolute aanrader!!

Fam. Wessels
29-7-2015

Net terug van een week in dit prachtige cottage. Het huis is van alle gemakken voorzien. Wij hebben niets kunnen vinden dat ontbrak. Super schoon en zeer comfortabele bedden. Bij aankomst krijg je allerlei tips voor wandelroutes en autoroutes. Geweldig, wij hebben hier gretig gebruik van gemaakt. Hele vriendelijke Nederlandse eigenaren. Je kan Wifi krijgen tegen betaling. Huis ligt zeer rustig en in 10 minuten ben je bij een grote supermarkt. Het huis ligt zeer gunstig voor allerlei uitstapjes. Mochten we ooit terug gaan naar Ierland dan zullen we hier zeker terug komen.

Prachtige huizen!

Patricia
26-8-2014

Prachtige huizen, zeer ruim, compleet ingericht, keurig afgewerkt. De foto's op deze website en op die van de reisaanbieder geven eigenlijk nauwelijks weer hoe mooi de huizen eigenlijk zijn. Hele vriendelijke eigenaar die veel tips weet om te doen in de omgeving. De huizen liggen heerlijk rustig op een paar km van Killarney. Ook handig: voordat je Killarney in rijdt vind je een Lidl aan de rechterkant van de rotonde. Killarney is behoorlijk toeristisch, maar zeker een bezoekje waard, de omgeving leent zich uitermate voor het maken van mooie wandelingen/autotochten.

Prima

Vosje
20-8-2014

Naar verwachting; netjes, schoon, ruim en alles is prima verzorgd.

Eigenaar uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Zeker een aanrader!

Fantastische vakantiewoning!

Fam. Beentjes
14-8-2014

In 2012 voor het eerst 2 weken in Quillhouse Cottages op vakantie geweest. Omdat het zo ontzettend goed bevallen was, dit jaar wederom voor Quillhouse Cottages gekozen. Het huis is super. Wij voelden ons meteen thuis. Mooi huis, ruim, brandschoon, complete inventaris en zeer behulpzame en aardige, leuke, Nederlandse eigenaren. Zij kunnen je heel veel tips geven over bezienswaardigheden in de omgeving. Vooral ook over plekken waar je anders misschien niet terecht zou komen, mocht je bijv. alleen de standaard toeristische routes volgen.

Een auto is wel zeer aan te raden om al het moois in de omgeving te bezoeken en bezichtigen. Binnen 5 minuten ben je met de auto in het bruisende en gezellige stadje Killarney.

Wij hebben dit jaar voor de 2e keer een top vakantie gehad in Quillhouse Cottages en keren zeker voor een 3e keer terug. Alles bij elkaar garant voor een fantastische vakantie in het supermooie Zuidwest-Ierland......om nog heel lang van na te genieten!!! Fam. Kan: bedankt!

Mooi en schone accommodatie, rustig gelegen.

Fam. Koolen
21-7-2014

Erg ruim en schoon vakantiehuis met compleet inventaris. Veel privacy. Nederlandse eigenaren erg behulpzaam en gaven veel informatie over wat er allemaal te doen is in de omgeving. Nederlandse tv aanwezig alsook internet mogelijkheden. Prima bedden. Erg rustig gelegen, auto onmisbaar. Maar binnen 5 minuten rijden ben je in het erg levendige Killarney. Veel bezienswaardigheden binnen 1/2 uur rijden en prima gelegen t.o.v. the ring of Kerry. Een hele fijne week gehad. Een aanrader!

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quillhouse Cottages in Killarney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quillhouse Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.