Hotel Loch Lein Country House

Hotel Loch Lein Country House

8.7Fantastisch

Ierland, Ierland, Killarney

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Loch Lein Country House voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Loch Lein Country House

• 9Houkjer12-08-2017

Geweldig sfeervol hotel met groots uitzicht

Loch Lein Country House was ons zeer gewaardeerd verblijf voor 3 nachten tijdens een rondreis door Ierland. Zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel, een geweldige ambiance met een prachtig uitzicht. Kamers zijn ruim en schoon, heerlijke badkamer en het ontbijt prima. Inderdaad kun je niet altijd van het restaurant gebruik maken en alternatieven zijn niet direct op loopafstand. Dat is jammer, maar wordt ruimschoots goedgemaakt door de inzet van de aardige eigenaren en hun personeel!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9MerelR30-06-2014

Echt heel mooi hotel.

We werden erg vriendelijk ontvangen, onze koffers werden naar binnen gedragen en we kregen gratis koffie en thee toe. De kamer was erg ruim, netjes en schoon en het uitzicht werkelijk prachtig, we keken uit over het meer. Er is wifi op de kamer (je kunt kiezen uit drie of vier verbindingen). Het ontbijt was prima, je kunt 's ochtends van de menukaart kiezen wat je wilt en dat smaakt heerlijk.

Gereisd met partner in mei 2014

• 7Henk Melkert25-10-2009

Rustig gelegen hotel

Een op rustige lokatie (ca. 5 km van Killarney) gelegen hotel met gastvrije eigenaars. Koffie en thee was steeds (gratis) beschikbaar. Kamer was ruim, netjes en erg schoon. Bezoekers veelal senioren, publieke ruimtes wat oubollig ingericht en heel irritant de steeds dezelfde muziek die werd afgespeeld. Ontbijt was vers maar erg beperkt, vooral de broodkeuze was minimaal. Dineren in het restaurant kon steeds niet omdat er niet genoeg gasten waren. Gratis internet in publieke ruimte, geen bereik op kamer. Tweeslachtig gevoel over ons 5 dagen durend verblijf.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Jan en Ans04-09-2008

heerlijk rustig hotel

Het was het eerste hotel in Ierland van een rondreis en achteraf gezien het mooiste en relaxte. Ontbijt was echt geweldig evenals de vriendelijkheid van de mensen die het hotel runnen. Het ligt een paar minuten wandelen van het meer waar je werkelijk het meest fantastische uitzicht hebt. Kamers waren heel ruim en het sanitair meer dan mooi en schoon.

Gereisd met partner in september 2008

• 10Tee22-08-2008

Geweldig

Op doorreis 2 nachten geslapen, begroeting met koffie, gratis internet. Naast het 'gewone'ontbijt nog bestellen van de kaart , alles aanwezig, goede rustige ligging, wel even gezocht.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Tee22-08-2008

Schritterend

Fraai gelegen aan meer, dichtbij Killarney.Heel aardig personeel ontvanst met koffie of thee. Gratis internet Even zoeken voor we het vonden.

Gereisd met partner in augustus 2008

Hotel Loch Lein Country House info