Kleine hotelsWeer vandaag21°15°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Loch Lein Country House voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Loch Lein Country House in het Nederlands

Geweldig sfeervol hotel met groots uitzicht

Houkjer
12-8-2017

Loch Lein Country House was ons zeer gewaardeerd verblijf voor 3 nachten tijdens een rondreis door Ierland. Zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel, een geweldige ambiance met een prachtig uitzicht. Kamers zijn ruim en schoon, heerlijke badkamer en het ontbijt prima. Inderdaad kun je niet altijd van het restaurant gebruik maken en alternatieven zijn niet direct op loopafstand. Dat is jammer, maar wordt ruimschoots goedgemaakt door de inzet van de aardige eigenaren en hun personeel!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Echt heel mooi hotel.

MerelR
30-6-2014

We werden erg vriendelijk ontvangen, onze koffers werden naar binnen gedragen en we kregen gratis koffie en thee toe. De kamer was erg ruim, netjes en schoon en het uitzicht werkelijk prachtig, we keken uit over het meer. Er is wifi op de kamer (je kunt kiezen uit drie of vier verbindingen). Het ontbijt was prima, je kunt 's ochtends van de menukaart kiezen wat je wilt en dat smaakt heerlijk.

Gereisd Met partner in mei 2014

Rustig gelegen hotel

Henk Melkert
25-10-2009

Een op rustige lokatie (ca. 5 km van Killarney) gelegen hotel met gastvrije eigenaars. Koffie en thee was steeds (gratis) beschikbaar. Kamer was ruim, netjes en erg schoon. Bezoekers veelal senioren, publieke ruimtes wat oubollig ingericht en heel irritant de steeds dezelfde muziek die werd afgespeeld. Ontbijt was vers maar erg beperkt, vooral de broodkeuze was minimaal. Dineren in het restaurant kon steeds niet omdat er niet genoeg gasten waren. Gratis internet in publieke ruimte, geen bereik op kamer. Tweeslachtig gevoel over ons 5 dagen durend verblijf.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

heerlijk rustig hotel

Jan en Ans
4-9-2008

Het was het eerste hotel in Ierland van een rondreis en achteraf gezien het mooiste en relaxte. Ontbijt was echt geweldig evenals de vriendelijkheid van de mensen die het hotel runnen. Het ligt een paar minuten wandelen van het meer waar je werkelijk het meest fantastische uitzicht hebt. Kamers waren heel ruim en het sanitair meer dan mooi en schoon.

Gereisd Met partner in Thu Sep 04 2008 13:02:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Tee
22-8-2008

Op doorreis 2 nachten geslapen, begroeting met koffie, gratis internet. Naast het 'gewone'ontbijt nog bestellen van de kaart , alles aanwezig, goede rustige ligging, wel even gezocht.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Schritterend

Tee
22-8-2008

Fraai gelegen aan meer, dichtbij Killarney.Heel aardig personeel ontvanst met koffie of thee. Gratis internet Even zoeken voor we het vonden.

Gereisd Met partner in Fri Aug 22 2008 08:28:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loch Lein Country House in Killarney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loch Lein Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.