8,9

Kenmerken
Huisdieren toegestaan

3 reviews over Camping Fleming's White Bridge in het Nederlands

Ruime camping met heel proper sanitair!

Sofieenwim,
24-7-2017

Zeer proper sanitair, ruime zaaltjes om binnen te eten bij regenweer. Mengeling van nationaliteiten op de camping, mengeling van trekkers en mensen die er langer blijven staan. Grote camping met verschillende pleinen. Verschillende sanitaire blokken, allemaal proper.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Genoeg te doen en te zien in de omgeving

hvdvoorde
16-8-2013

Nette camping, vlakbij Killarney, sanitair voldoende maar kan beter, hele vriendelijke receptie.

Gereisd met partner in augustus 2013
2007

grote plekken, goed sanitair , kleine winkel, verwacht niet teveel van de extras op de camping. wel zeer behulpzaam en vriendelijke eigenaar. Ligt relatief dicht bij het centrum en dicht bij de weg naar cork.

Wij zijn er langer dan gepland gebleven... Gewoon Goed. Neem niet FLesk

Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fleming's White Bridge in Killarney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fleming's White Bridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.