Hotel Abbey

Kleine hotelsWeer vandaag15°7°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Abbey voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Abbey in het Nederlands

informeel, klantvriendelijk.

Anna M.
16-9-2016

De ligging is goed, weliswaar aan een doorgaande, niet drukke weg, maar landelijke omgeving. Ik had een kleine kamer, niet erg luxe, maar voor een paar nachtjes prima. Mijn kamer was aan de zijkant van het hotel met een aparte ingang voor alle gasten op die lange gang. Kamers een tikje ouderwets en stoffig, maar bed en sanitair schoon. Omdat ik met een groepsreis (totaalprijs) was, weet ik de tarieven van dit hotel niet. Het eten was er prima en vooral het personeel bijzonder vriendelijk, gastvrij. Dit hotel is iets buiten Killarney, maar de hele streek/westkust zijn adembenemend! Vergeet niet naar een voorstelling van "Celtic Steps" in Killarney te gaan, want in dansen op dit niveau zijn deze Ieren briljant. Zoek je een gezellig, informeel hotel dan is dit je onderkomen. 's Avonds af en toe een Ierse zanger/muzikant in de gezellige bar/lounge. Er kan gedanst worden!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Plusminus 20 km van Killarney

Hans45
28-5-2015

Wat oudbollig oud hotel op 20 km van grote plaats Killarney Ruime kamer Schone badkamer Koffie/thee voorziening Bar waar veel lokale bevolking komt (leuk) Sommige avonden live muziek Eten goed Ontbijt goed Zijn paar kamers boven keuken waar afzuig overlast veroorzaakt Prijs kwaliteit goed

Gereisd met vrienden in april 2015

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Animatie programmaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenHiken
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abbey in Killarney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abbey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.