Bed and Breakfast Bay View

We hebben een aantal aanbieders voor Bay View voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Bay View in het Nederlands

Prachtige locatie.

Lisette, 18-9-2012

Zo op het eerste gezicht lijk er niet veel te beleven in Kilkee, maar dit is niet waar. De omgeving is prachtig en wandelliefhebbers komen hier goed aan hun trekken, maar er is veel meer te doen. Bay View ligt heel centraal, de kamers zijn netjes ingericht en schoon en met een beetje geluk krijgt u er één met uitzicht op de baai. De badkamers zijn net als de kamers klein, maar ook heel netjes en schoon en er hangen badjassen. Het ontbijt is uitgebreid, men kan kiezen tussen verschillende gerechten. Er is een pub onder het gebouw, deze is enkel in het weekend druk en het geluid vonden wij niet storend (integendeel, we hebben er lekker wat gedronken). In de omgeving zijn er een paar andere pubs en restaurantjes waar men goed kan eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bay View in Kilkee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bay View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bay View scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.