Reviews over Kilkee

Prachtige plek

Rob Stolk,
    4-6-2014

The Strand is een eenvoudige maar supermooi gelegen Bistro / Guesthouse aan een baai met uitzicht op de Atlantische Oceaan. De vele winkels, restaurantjes e.d. zijn vanuit The Strand wandelend goed te bereiken. De omgeving is adembenemend mooi, met zijn kliffenkust waar je onbelemmerd kunt wandelen. Van hieruit is het slechts 25 km naar Loop Head, de punt van het schiereiland, waar we vele dolfijnen hebben zien zwemmen. Eigenaar Hojnny Redmond is een uiterst vriendelijke en hulpvaardige man, die je graag over de bezienswaardigheden van de omgeving vertelt. Een echte aanrader!!

Prachtige locatie.

Lisette,
    18-9-2012

Zo op het eerste gezicht lijk er niet veel te beleven in Kilkee, maar dit is niet waar. De omgeving is prachtig en wandelliefhebbers komen hier goed aan hun trekken, maar er is veel meer te doen. Bay View ligt heel centraal, de kamers zijn netjes ingericht en schoon en met een beetje geluk krijgt u er één met uitzicht op de baai. De badkamers zijn net als de kamers klein, maar ook heel netjes en schoon en er hangen badjassen. Het ontbijt is uitgebreid, men kan kiezen tussen verschillende gerechten. Er is een pub onder het gebouw, deze is enkel in het weekend druk en het geluid vonden wij niet storend (integendeel, we hebben er lekker wat gedronken). In de omgeving zijn er een paar andere pubs en restaurantjes waar men goed kan eten.

Goed hotel voor rondreis door Ierland

Henk en Rens Goedkoop,
    23-8-2011

Goed hotel, familiebedrijf met prettige sfeer, uitstekend verblijf voor rondreis door Ierland. Kilkee ligt aan een baai en is als badplaats "vergaarne glorie" in de omgeving zijn er prachtige tochten te maken (o.a Cliffs'd of Kilkee)

adembenemend uitzicht

jos van bastelaar,
    18-8-2008

Prima huisjes met alle gewenste comfort allen de warmwatervoorziening was voor de vijfde persoon in korte tijd douchen onvoldoende.

Bedden aan de korte kant(1,90 m).

Vriendelijke mensen en een zeer rustige omgeving.

Prima huisjes in mooie omgeving

Laura Boogaard,
    12-8-2008

Doordat wij het huisje moorebay holiday village geweigerd hebben ivm de kermis die voor onze neus opgebouwd werd kwamen wij hier toevallig terecht

Schoon huisje prima ligging met uitstekend uigangs punt voor trips en wandelingen in de directe omgeving. dorpje op nog geen vijf minuten lopen.

Huisje was schoon en rook fris de bedden waren goed de binnenplaats,grasveld, werd door de kinderen benut als speelveld en om 23.00 uur was alles stil vier nachten gebleven.parkeerplaats voor de auto was een beetje krap en de vuilcontainer daar wist men niet goed raad mee om deze een juiste plek te geven.

Hele vriendelijke mensen die erg behulpzaam waren

Kilkee scoort een 9,3 uit 10, op basis van 3 reviews