Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast Old Church House in het Nederlands

Prima aan te raden!

Marijn
30-6-2019

Mooie plek net buiten Kenmare, netjes schoon en goed verzorgt ontbijt. Helen is een warme gastvrouw.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beter kon ik mij niet wensen.

Michèle Lodder
7-5-2019

Super vriendelijke mensen, erg lief en behulpzaam. Ze staan direct voor je klaar om je te helpen. Ontbijt top, kamer netjes en schoon, prachtig huis in een super omgeving, heel veel moois te zien. Echt een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige service, zalige B&B

Marc van Lanen
11-7-2009

Gastvrouw Helen zorgt voor het ultieme vakantiegevoel. Van ontvangst, tot ontbijt tot tips over de omgeving, alles gaat met dezelfde hartelijkheid.

De B&B ligt aan de oostzijde van het stadje kenmare, op circa 10 minuten lopen van het centrum. Het ligt pal aan de golfbaan met dus geweldig uitzicht daarover. Er zijn 5 heerlijke kamers, allen met eigen badkamer. Werkelijk zalige bedden, dagelijks opgedekt en schone handdoeken.

Tussen 7.30 en 10.00 kun je een overdadig iers ontbijt nuttigen, bij de prijs inbegrepen. Daarnaast weet Helen veel leuke & uniek tips voor de omgeving. Kamers kosten circa 35 eu pppn. Echt genieten.

Gereisd Met vrienden in mei 2009

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Old Church House

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Old Church House in Kenmare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Old Church House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.