Vakantiepark Kenmare Holiday Village

Vakantiepark Kenmare Holiday Village

Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag11°9°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Kenmare Holiday Village voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiepark Kenmare Holiday Village in het Nederlands

2006

Zeer ruime, nette vakantiewoningen

Claudia
9-10-2006

Zeer ruime, nette vakantiewoningen. Alles is netjes schoon en het is van alle gemakken voorzien. Goed bereikbaar en gunstige liggen ten opzichte van het centrum (5 minuutjes wandelen). Vlakbij ligt het prachtige Killarney National Park waar volop mogelijkheden zijn om te wandelen.

Gereisd anders in oktober 2006

Wij zijn in juni 2006 hier geweest en er is eigenlijk niets negatiefs over dit vakantiepark te melden. Zeer mooie; goed onderhouden en luxe huisjes.Vriendelijke eigenaresse.

Gereisd anders in juli 2006

Prima accomodatie

Eblana
20-6-2006

Prima accomodatie. Luxe grote huizen met alles erop en eraan.

De ligging is net iets buiten Kenmare.

Wandelend ben je in 10 minuten in Kenmare.

De manager (helen)is erg behulpzaam als je vragen of problemen hebt.

Gereisd anders in juni 2006

Vakantiepark info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kenmare Holiday Village in Kenmare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kenmare Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.