Glengarriff

Vakantie in Glengarriff

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Glengarriff

Reviews over Glengarriff

• 8Conny26-04-2012

subtropisch in Ierland!

Glengariff wordt aangedaan door de warme golfstroom en heeft daardoor een subtropische begroeiing met echte palmbomen! De natuur in de omgeving is prachtig en breng ook een bezoek aan de mooie tuinen op Garinish Island. Tijdens het er naar toe varen zagen we zeehonden liggen zonnebaden op de rotsen in de baai!

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 1994

• 8Rinus07-06-2011

Subtropische omgeving

Het stadje ademt een subtropische sfeer met zijn vele dadel- en Australische palmen en de arondskelken in de tuinen, het stadje heeft de meest noodzakelijke voorzieningen, het is zeer strategisch gelegen tusen de Kenmare River en de Bantry Bay, twee diep in het land ingesneden zee-armen en dat zijn de ingrediënten voor een prachtige omgeving met veel water. Vanuit Glengarriff kan men per bootje naar Garinish Island, een eilandje in de Bantry Bay, de rotsachtige bodem van het eilandje is omgetoverd in de Ilnacullin Garden, een prachtige Italiaanse tuin met vijvers vol waterlelies en veel subtropische plantengroei hierheen gebracht vanuit de gehele wereld

• 7Cultuur
    • 9Omgeving