Vakantiehuis Glendale Holiday cottages

Vakantiehuis Glendale Holiday cottages

Vakantiehuis
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Glendale Holiday cottages voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

2 reviews over Vakantiehuis Glendale Holiday cottages in het Nederlands

Schitterende omgeving

Gerard
14-9-2015

Toplocatie. 2 huisjes naast elkaar, veel privacy. Mooi uitzicht. Zijn er maar 3 dagen geweest (ivm doorreis). In de buurt van Dublin.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke vakantiewoning op zeer kleinschalig parkje

Nico de Lange
8-6-2015

Ruime vrijstaande en schone vakantiewoning geschikt voor 6 personen (self catering), 3 slaapkamers en 2 badkamers. Open haard, vaatwasser, fornuis met grote oven, magnetron. Inrichting wat gedateerd. Christy and Valerie Merrigan zijn de vriendelijke eigenaren, veel wandeltips in de omgeving, kaarten van de omgeving etc liggen bij aankomst klaar

Gereisd Met partner in mei 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Glendale Holiday cottages in Glendalough , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Glendale Holiday cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.