Hotel Vienna Woods

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Vienna Woods voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Vienna Woods in het Nederlands

2008

Zeer mooi hotel!

Myrthe Aarts
9-7-2008

Ons 2e hotel tijdens onze rondreis. Wederom een heel mooi hotel. Alleen jammer dat we eerst door een gangendoolhof moesten om bij onze kamer te komen... Ligging was wel mooi, alleen niet zo gunstig als je 's avonds nog even wilt gaan lopen (je kwam gelijk op de openbare weg uit).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vienna Woods in Glanmire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vienna Woods zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.