Hostel Barnacles Quay Street House

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag13°8°

We hebben een aantal aanbieders voor Barnacles Quay Street House voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Barnacles Quay Street House in het Nederlands

Met vrienden

Heerlijk internationaal hostel midden in de stad.

Marc van Lanen
11-7-2009

Geweldig hostel, midden in quay street, dé grote & drukke winkelstraat van Galway. Vlakbij het uitgaanscentrum en praktisch naast eyre square gelegen. Ook de haven is dichtbij.

Prima budget optie voor overnachtingen. Kamers in verschillende grootte en prijsklassen van 4 tot 10 personen per kamer. Elke kamer heeft eigen sanitair en ondanks dat het in het uitgaanscentrum ligt zijn de kamers allen rustig.

Het ontbijt is voor hostelstandaard erg goed. Voldoende brood, sapjes en beleg.

Erg veel informatie in het hostel te verkrijgen over things to do in & om galway.

Parkeren kan met reductie in de parkeergarage in merchant street (300 meter lopen).

Per nacht per persoon ongeveer 22 euro.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Barnacles Quay Street House in Galway, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Barnacles Quay Street House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.