Dun Laoghaire

Reviews over Dun Laoghaire

Geweldige plek

J.,
    11-6-2011

Geweldige plek, vlak bij de DART. De eigenaren zijn geweldig.

Gereisd met partner in september 1994

Prima!

Thibault,
    19-10-2010

Een zeer fijn hotelletje net buiten Dublin (bereikbaar met de Dart). De kamers hebben zeezicht wat zeer mooi is. Zeker gezien je niet enkel de pier en de jachthaven vlakbij hebt maar ook het schiereiland Howth dat je in de verte ziet liggen. De kamers zijn wat oudbollig maar naar mijn mening wel charmant. het ontbijt is wel zeer Brits maar ook correct. Soms een beetje een 'Fawlty Towers' gevoel, maar dan wel in de goede zin van het woord. Absoluut aan te bevelen. En het feit dat de DART op amper 200m is gelegen maakt het ook een prima uitvalsbasis voor uitstapjes in de regio!

Gereisd met partner in oktober 2010

Mooi gelegen hotel, echter voor een kort verblijf

Sofie,
    12-8-2010

Hotel is gelegen aan de kust. Er zit een groot verschil tussen de kamers op de 3e en 4e verdieping. Op de 3e verdieping zijn veel ruimere en schonere kamers, niet gerenoveerd maar wel mooier. Dart-treinstation ligt ca. 5 min. loopafstand. De ferryterminal ligt op vrij grote afstand. Bij binnenkomst heb je de receptie en een lounge welke zijn voorzien van enkele zitjes. Ook is er een internetmogelijkheid. Het hotel beschikt over een eigen pub, welke gezellig is ingericht. Kamers met zeezicht mogelijk. Koffie- en theezet faciliteiten aanwezig. Kleine, wat oudere badkamers. Alleen Engels ontbijt mogelijk.

Gereisd zakelijk in oktober 2009

Verblijf van 16/06 tot 19/06/2008

VAN CAUTER ALBERT,
    22-6-2008

Goede ligging voor uitstappen, mooi zicht op zee van in ons bed, alle voorzieningen aanwezig, ontbijt in orde, wel iedere dag hetzelfde, maar vergane glorie van vroeger, muffe kamers en gangen met vast tapijt, spinnenwebben en stof krijg je er gratis bij, die zijn wel niet te zien op de foto's . Heeft ook zijn charme. Voor kort verblijf ideaal. Dublin en kust gezien met DART-trein. Iedere dag wel regen gehad en daarom geen Ierland meer voor ons. Vertrokken met 12 u vertraging met Aer Lingus wegens defect vliegtuig. De Ieren zijn heel vriendelijk en behulpzaam, eten lekker maar duur, 4.70 € voor pintje ( wel groot zonder schuim), 6€ voor glas wijn en 3.75 € voor koffie ( ook grote tas).

Gereisd met partner in juni 2008
Dun Laoghaire scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews