Appartement Your Home From Home

Meer appartementinfo

1 review over Appartement Your Home From Home

• 7Lucie Grevink18-09-2016

4 sterren is teveel maar redelijk appartement

Positief: we hadden aan het Southdock aan Ringsend een redelijk groot appartement op de derde etage met twee badkamers. Het is wel een half uurtje lopen uit het centrum. Uitzicht is mooi. Negatief: drie keer bellen met de duty manager en uiteindelijk werd de sleutel overhandigd na een kwartier wachten en in 2 minuten tijd door een schoonmaakster. Heel onpersoonlijk. Niets mis met die juffrouw maar wel met het feit dat we de duty manager niet gezien of gesproken hebben. Lampjes die het niet deden, voor 4 nachten 1 handdoek per persoon, te weinig wc papier, en een verstikkende vieze hitte in de gangen van het gebouw. Deuren die alleen dicht kunnen vallen door drangers, dus veel lawaai.

Anders

0 tips over Appartement Your Home From Home